Wednesday, November 18, 2009

KEDAI TIM PUN GOR GOR

Suatu malam, kami merayau-rayau di pasar malam. Secara tidak sengaja, I ternampak seorang budak tengah membaca majalah, perkataan [Kedai Tim Pun Gor Gor) telah muncul di depan mata I. Tiba-tiba I berminat pergi kedai yang menjual manisan Hong Kong ini. Dengan serta- mertanya, I online mencari maklumat tentang kedai ini, rupa-rupanya kedai ini telah membuka branch baru di SS2.

Pada keesokan harinya, kami tidak bersabar-sabar pergi kedai ini. Rekabentuk dan perhiasan kedai ini memberi gambaran yang mesra dan selesa kepada para pelanggan. Terdapat banyak pilihan manisan di kedai ini dan membuat I tidak tahu memilih jenis manisan apa.

Akhirnya, I order white fungus with eggs, Ivan pula order double custard milk dan mango pancake.




I amat menyesal order mango pancake ini, rupanya boleh tahan, apabila I membahagikannya, isinya penuh dengan whipped cream dengan seketul mango kecil sahaja. I berasa serba salah apabila memakan mango pancake ini sebab akan menggemukkan. Kami hanya makan sebiji mango pancake sahaja. Rasa white fungus masih ok tetapi I tidak boleh terima rasa double custard milk sebab rasa milk powder sangat kuat.

Taste Ratings: 1 bintang

Environment Ratings:4 bintang

Pricing Ratings: 2 bintang

Alamat:36, Ground Floor, Jalan SS2/63, 47000 Petaling Jaya.

No comments:

Post a Comment