Friday, January 15, 2010

KLIA CARGO VILLAGE

Pada hari minggu yang lepas, Ivan ingin menghantar dokumen kepada agentnya di KLIA, maka I pun menumpang keretanya pergi sekali.

Tempat ini merupakan tempat larangan, sesiapa yang mempunyai pas KLIA sahaja boleh masuk kawansan ini. Maka I terpaksa turun daripada kereta dan menunggunya di entrance. ( I pernah masuk tempat larangan ini dengan menipu pengawai sekuriti bahawa I ingin memohon pas KLIA.)

Cuaca hari ini kurang baik, gelap-gelap saja, kelihatan hujan akan turun serta-merta. I terasa boring dan mengambil gambar di sini sana. Tiba-tiba terdapat seorang India menuju ke arah I dan menanya samada I perlukan pertolongan untk mengambil gambar. Dengan serta-mertanya, I menolak pertolongannya dan mendoakan bahawa Ivan akan keluar dari kawasan larangan tersebut dengan secepat mungkin.

Nasib baik tidak lama kemudian, Ivan pun keluar daripada KLIA Cargo Village. I menceritakan peristiwa tadi kepada Ivan, dia bercakap bahawa dia tidak sangka terdapat orang sebaik hati ini. Tetapi I tidak setuju dengan pendapatnya. I berasa orang India itu bukan orang baik, dia mungkin akan merampas kamera I jika I memberi kamera itu kepadanya.

Ini adalah muka sepenuh KLIA CARGO VILLAGE



Sebelahnya adalah pejabat pos



Sebelah pejabat pos adalah Tune Hotel Air Asia

No comments:

Post a Comment